onsdag 21. april 2010

Spaserturer

Har vært litt lite aktivitet fra meg i det siste her på bloggen. Så litt oppdatering er vel på plass. Igår var jeg på salongen for å vokse leggene så jeg er fin på cruisen, dessverre hadde jeg ikke penger på konto når jeg skulle betale så det ble en pinlig historie. Men ettersom jeg ikke er helt ukjent på salongen så var det bare å komme innom idag isteden. Phu... Stressen over å ikke kunne gjøre opp for seg fikk en skikkelig migrene å slå ut. Så jeg tok ett piller, satte hørtelefonene på uten lyd og spaserte en tur med solbriller en skyet dag ;).

På vei ned til Anna gikk jeg forbi Hild Rief butikken og kikket inn en snabbis da nye kolleksjonen er på plass. Vi snakket litt og plutselig hadde jeg en urkul kjole i posen. En PR-gave! Jeg var overlykkelig. Tusen takk!

Jeg kan ikke ofte nok si at jeg synes Hild sin design er så super for oss med litt flere kiloer enn vi ønsker. Jeg føler meg alltid fin i hennes klær. Denne kjolen ble valget da jeg prøvde meg igjennom vårens nyheter. Lengden kan regleres og til sorte leggings var den en favoritt. Jeg liker ting som sitter åt lite, rynkene kamouflerer magen og utringningen er perfekt for min form.

Nå skal jeg rydde litt her hjemme og ta frem symaskinen. Oppdaget tidligere idag at jeg hadde glidelåser hjemme så jeg skal prøve å sy noen oppbevaringsposer til diverse. iPod, mobil, pass, pc, smykker, kryssord og penner osv. Må ha orden i håndbagasjen når jeg drar ut på reise. Dessuten har jeg masse fine rammelimbilder jeg kan bruke nå!

Her er noen bilder fra gårsdagens spaserturer.

Ingen kommentarer: