torsdag 1. april 2010

Hurra!

Idag har jeg trent igjen! Japp, det er 4 ganger på 4 dager. Jeg snek meg ivei til vekta og sjekket resultatet. Nesten ett kilo på 7 dager. Veide meg sist torsdag. Nå var det 0.9 ned! Jeg har stort sett satset på kondisjonstrening, få opp pusten ordentlig. Litt styrketrening har jeg også lagt inn. Men mest kondisjon altså. Jeg er storfornøyd!

Så fikk jeg en pakke på posten igår fra Ellos. En kjole jeg har bestillt. Puffermer er min favoritt for tiden og denne sitter skikkelig fint!! Øredobbene og brillene er bestillt fra ASOS idag og leveres til min søster om noen dager. Vi bestiller sammen så vi sparer på porto og så slipper jeg den teite avgiften når man tar inn varer til norge. Jeg skal jo uansett til Kiruna om noen uker.

Snart skal vi på kino. Avatar 3D på Ringen. Popcorn!!! Yay!


Stort grattis til min pappa som fyller 60 idag!

Ingen kommentarer: