lørdag 10. april 2010

Spasertur på Grønland

Kent och jag har varit ute på långpromenad idag. Våren har kommit till Oslo och solen värmer upp oss ur vinterdvala. När vi passerade stadsdelen Grønland kilade jag in i en av alla tygbutiker som ligger där. Vilken skattkammare!!! Jag är mållös. Förutom tyger så hade de en helt fantastisk avdelning med band och knappar. Jag var tvungen att ta massor av bilder. De hade också kläder, smycken och bindis. Bestämde mig för att ta en tur innom nästa vecka för att köpa stretchsammet, band och pärlfransar så att jag kan sy ett eget magdansbälte. Har länge velat ha ett i knallrosa men inte hittat nåt kul. Då är det bara att sy ett själv.

Annars har vi hunnit med marknad, grönsaksbutiker och A-marked. Nu sitter jag och gottar i mig chokladägg från Anton Berg, lyssnar på radion och funderar på att ta en eftermiddagslur.

Ps. fikk diplom och knapp i posten idag!

Ingen kommentarer: