tirsdag 27. april 2010

Åh nei og nei og nei!

Akkuratt nå har jeg en skikkelig dårlig dag. Jeg har så mye å glede meg til men klarer å dra meg ned ved å tenke på hvor bra jeg har det når andre har det dårlig.

Fikk skikkelige triste nyheter igår. En venn jeg ikke har hatt kontakt med på mange år fortalte om sin kamp. Jeg er imponert over hvor stærk hun er til tross for omstendighetene. Selv fikk jeg migrene bokstavelig 2 minutter etter jeg hadde lest brevet. Pillrene er slutt og maten stod på spisen. Frustrasjonen over att ikke kunne hjelpe er overveldigende. Jeg er fortsatt i sjokk og tar meg selv i å fullstendig knekke sammen ved tanken. Urk. Jeg sier bare det. Faen altså!

Jeg føler meg oppblåst og stygg, og tanken på bikini og jacuzzi får meg nesten å bli dårlig. Dessuten så ble jeg hjemme fra magedansen idag for jeg ikke klarer å komme meg ut og møte mennesker. Det blir jo ikke bedre for det. Jeg får jo dårlig samvittighet overfor både kursleder og meg selv. Blææææææææææææ!

Nå er det dessuten årsmøte i borettslaget. Jeg orker ikke gå ut og være hyggelig. De klarer seg nok uten meg. Signerte bare fullmakt og la meg på sofaen med laptopen.

Jeg skal ha noen dager for meg selv fremover, uten hund. Så jeg skal fortsette å rydde her hjemme. Jeg samler allt som skal selges, gis til loppis og kastes og flytter det til studio (det som skal kastes kastes). Garderoben skal ryddes og jeg skal fylle på med basisting jeg trenger. Må pakke veskene for turen og sortere alle sko. Småting men oppgaver jeg trenger tid til.

Her er ett bilde som illustrerer veldig godt hvordan jeg føler meg idag!

Ingen kommentarer: