mandag 26. april 2010

Helgen i bilder!

Bernard hadde med seg salt når han kom på besøk i fredags! Det takker vi for. Dem som kjenner meg (og Kent for såvidt) vet att salt er en vare vi kjøper med oss fra reiser. Og derfor er det koselig når venner vet hva en liten gave kan gi for gleder. Jeg har tømt posen i ett glass med lokk og tapet på ettiketten.

Man kan si mye om "Barcode" prosjektet, men jeg må da erkjenne at jeg synes bygningene er vakre. Se detaljene på det hvite huset. Kent og jeg spaserer forbi på lørdag etter vi har vært på studio og solgt kjøpmannsdisken som stod på Sømmelig.


På Aker Brygge er det Danmark jippo. Verdens høyeste legotårn skal bygges og man reklamerer for at det "Er deilig å være norsk i Danmark". På trikken sjekker Kent att alt er som det skal med vateret... Her er vi på vei til Anna som har champagnelørdag på Diva Interior.

Her er bilder fra nærområdet der vi bor. Hønse Lovisas hus har åpnet for sesongen og den koselige serveringen er igjen tatt frem.

Ingen kommentarer: