mandag 28. mai 2012

Til salgs!

Jeg må tømme mitt fine studio og alle vakre ting jeg har der må flyttes. Ettersom jeg er en samler av dimensjoner har jeg bestemt meg for å selge bort en del ting. Pris står under bildet og tingene må hentes hos meg i Oslo. Jeg må bli kvitt med tingene så snart som mulig så jeg forbeholder meg retten til å selge til den som kan HENTE først, ikke nødvendigvis den som ga beskjed først. OK? Jeg vil trolig fjerne bilder ettersom de blir solgt og jeg legger nok opp nye ettersom jeg får fotografert. Så det kan jo være en ide å sjekke denne siden ofte om du tror vi har samme smak i fine gamle ting. :)

Ta kontakt på agnetan@gmail.com eller send en SMS om du er en av mine venner fra før.

EDIT: 30/5 fjernet alle bilder på ting som er solgt og hentet. Lagt til en ting. 


Stort rådyrbroderi. Fargene er litt skarpere enn dette bildet viser. Metallbøyle for oppheng. Ca. 60x90 stor. 300 kr.



Kronhjort, også broderi som var tenkt til puteprosjekt. 70 kr.

Verdens kuleste lampe. 300 kr. Kan med fordel bruke en stor lyspære til disse typene lamper.

Gamle rammer med typisk brodert siluettmotiv. Selges samlet for 90 kr.

Liten vase fra Stavanger Flint. 100 kr.
Nya Clara, konservåpner (design Sigvard Bernadotte, med veggfeste) 80 kr. Jeg husker denne som Röda Klara från min barndom. Svensk klassiker!

Liten keramikkanne 30 kr.
Lite klassisk brett 30 kr.

Lite heklet mormospledd. Passer til en krakk eller stol feks. 80 kr.

Bambilampe. Savner deksel til knappen i front. 50 kr.

Lite brett med bærebøyle. 80 kr.



Ingen kommentarer: