onsdag 23. mai 2012

Sykkeltur og solskinn!

Nå er det sommer i Oslo. Det er deilig, og ilandsproblemen hoper seg. Hva skal jeg ha på meg? Hvorfor er jeg ikke smalere? Hvor er solbrillene?

Jeg har i vanlig ordning fått panikk og måtte gjøre noe. Såg ett fotografi som noen hadde postet på Facebook. En glad gjeng på middag. Og en Agneta. Jeg hater å se bilder på meg selv der jeg ikke har hatt mulighet å jukse til meg ett bra resultat. Jukse sier du? Det kan man da ikke? Jo, uten photoshop og retuchering kan du velge vinkel og ta bildet slik at du ser finere ut enn du er.

Joda. Men så, jeg satt meg på sykkelen og dro ut på en kveldsrunde. Det gikk bedre enn forventet og jeg skal gjenta det. med en lenger tur. Helst flere ganger i uken, slik at det blir litt pust og pes hver dag. Jeg er for lite i aktivitet nå. Men det ser ut til at syklingen fungerer med hofter som ikke fungerer. YAY!

I går syklet jeg ikke men hjalp min venninne med en organisering/flytt. Jeg som ikke eier kondisjon fikk meg en skikkelig økt. Det var fint.

Nå sitter jeg i sofaen med min frokostkaffe og ser på Nyhetsmorgen. Solen skinner ute og jeg skal snart ta en dusj og gjøre meg klar for dagen. Idag ble jeg vekket av Sigridkatten. Hun er veldig flink til å vekke meg. Hun dytter snuten mot min nese til jeg våkner. Om jeg skulle sove for hardt tar hun og klapper meg i ansiktet med poten. Nå har kattene hatt raptus i snart en time. Selma henger bokstavelig i blondegardinene og Sigrid henger i Selma.

Sigrid og Selma. Søstre og bestevenner.

Sigrid.

Ingen kommentarer: