søndag 6. mai 2012

Lørdagens eventyr

I lørdags reiste vi på en liten tur ut til Vestby. Det var jeg, Anna, Elita og Anita. Jenter på tur, veldig moro! Vår destinasjon var Hobby Kunst. Butikken er kjempestor, har fantastiskt utbud og jeg som egentlig ikke trengte noe kom selvsagt hjem med papier og klistremerker.

Stort utbud av perler og verktøy for å lage smykker.
Greit utbud av bånd og sytilbehør.
Massevis av materialer for kortlaging eller scrapbooking.

Nydelige papirark i allverdens farger.
Ja, skall vi ta en fika?
Etterpå tok vi en tur til Norwegian Outlet, jeg kjøpte masse barneklær til min lille niese Mary. I morgen skal jeg i posten for å sende disse til henne.

På kvelden var det dags for å dra på middag hjemme hos Maria og Svein sammen med Anita og Trygve. Vi fikk ceviche på laks til forrett. Det var himmelskt godt! Til varmrett fikk vi hjemmelaged burger. Så hadde vi en liten ølproving der vi fikk manchego og Westmaler Trappist, Paulaner Weissbier med upastørisert brie og norsk blåmuggost med Midfyns Gleipner, Sort IPA.Til dessert var det vaniljepannacotta som Trygve hadde laget.

Under natten følget vi med på den fantastiske månen vi fikk oppleve. Det er 18 år siden månen har vært så nære jorden. Magiskt! Les mer: http://en.wikipedia.org/wiki/Supermoon



Ingen kommentarer: