torsdag 3. mai 2012

Manillusion 7-årsjubileum!

Idag feiret butikken Manillusion 7 års jubileum. Jeg spurte Anna om hun ville komme med og det ville hun, hurra! Jeg trengte å komme meg ut av leiligheten og gjøre noe gøy. Alle anledninger til å shoppe noe og alle anledninger til å si grattis må jo utnyttes!? Sant? Jeg kjøpte ikke noen klær, jeg var innom for noen uker siden og kjøpte meg en kjole som jeg er veldig fornøyd med. Men jeg kjøpte beltet (røde nederst til venstre) jeg prøvde den gangen.

Jeg tok med kameraet men tok ikke noen bra bilder i det hele tatt idag. Jeg trenger tid til å finne bra motiver, riktige instillinger på kameraet osv. Jeg må prøve om og om igjen, og jeg føler meg alltid litt utillpass når jeg gjør det blandt andre mennesker. Så de aller fleste bilder fra butikken og mingel ble slettet etterpå. De var helt elendige. Her er dem jeg sparte på, til tross for at de er ufokuserte og blurry. Vi kan jo late som jeg har tatt dem med mobiltelefonen ok? OK? Takk!

Jeg og mine sko. Og mitt glass med bringebær og bobler.


Anna goes military!

Ser nesten ut som mitt smykkestativ hjemme. Masse farger og masse gøy!

Anna goes leopard! Hot!

Lise som eier butikken er selvsagt glad. Det er jo tross alt 7 årsjubileum. Gratulerer med dagen!

Ingen kommentarer: