fredag 18. mai 2012

17 mai hos HildeGunn og Vegard


Kent og jeg låt champagnen stå til sist og begynte med en boblende Geuze.

Alle gjestene tok med seg litt og så hadde vi ett flott bord med spekemat, eggrøre, salater, ost og frukt.

Alt var nydelig og godt!

Jeg må få kjøpt meg ett stativ så jeg kan ta bilder på meg selv. Jeg var så fornøyd med 17maikjolen i år. Med fine fine røde blomsten og ja, han der... Men uten fotografier på meg så fikk jeg ty til å fotografere herligheten i stua...
HildeGunn og Vegard. Vert og vertinne for årets 17 maifeiring.

Litt sånn som jeg følte meg når jeg kom hjem på kvelden og husket att jeg måtte opp på morgenen og gå på jobb. Takk til HildeGunn, Vegard, Karen, Gaud, Synne, Magne, Silje, Kjell Frode og Inger. (og Kent og meg) for en flott kveld dag og ettermiddag!

Ingen kommentarer: