søndag 27. februar 2011

Gidder jeg?

Jeg har så mye ting jeg ikke bruker. Jeg bør virkelig rense og kvitte meg med en del. Problemet er at jeg gjerne vil ha noe for det. Noe kan jo bare gå i søpla for det ikke lenger er pent. Men jeg har kjoler som jeg aldrig har brukt som fortsatt er brukbare, jeg har sko jeg aldrig har brukt, jeg har vesker jeg elsker men ikke bruker. Hvordan håndterer man slikt. Mye liker jeg veldig godt, men når de aldrig blir brukt så er det jo bare dumt. Jeg har ting på studioet som jeg har spart på i vente på beslutting om å selge. Men hallo, om jeg ikke en gang husker hva jeg har der er det vel bare å selge i vei?

Nå kommer man til den andre delen av problematikken, eller skal vi si løsningen på elendet. Selg da! Ja, jeg skal... ta bilde, legge ut tekst, ta mål, forklare, legge ut annonse, svare på spørsmål, holde av, vente på kjøper, osv. Jeg synes det siste er ett sånt styr.

Funderer helt ærlig på å ta med meg alle tingene og selge på ett marked. Aller enklest hadde det jo vært å ha car boot sale. Sleng inn allt i bilen, åpne luka og selg. Jaja, får rense litt mer og fundere enda mer. Men ut må det og når jeg kjøper neste gang skal jeg ikke kjøpe ting som jeg ikke er helt sikker på... Host... Jeg er impulshopperens mester. Gjenstår å se hvordan dette går.

1 kommentar:

Annika Lundgren sa...

jag har exakt samma problem men jag kommer inte igång, det är så omständigt ta bilder lägga ut bla bla...men nu när våren kommer så skall vi på baklucke loppis..det är smart, det som inte blir sålt åker på tippen....