søndag 6. februar 2011

Dream on!

Har hatt ett par drømmedager, jeg har drømt om å våren, drømt om sommer, ferie, småsko og tynnere klær. Jeg har også hatt noen jentedrømmer. Drømmer om å være flott og fin i kule klær. Feks så så jeg fimen Burlesque med Hildegunn i tirsdags. Kritiker må gjerne si sin mening. Men jeg tror at det vi vill ha med filmen kommer frem uten problemer. Flotte kostymer, sykt kul make up, sang og parykker. Pene menn, vakre kvinner og Cher. Hva mer trenger vi?

Jeg har også sett en del på programmet LA Ink. Dessverre begynner det å ligne en kjedelig dokusåpe med intriger og krangling mer enn tatoveringen som jeg liker så godt. Men det jeg egentligen tenkte på var Kat von D. Hun lager nå også en kleskolleksjon som jeg likte veldig godt. Men som med allt annet så vil jo selvsagt ikke disse klærne se pene ut i str. 44. Se mer her.

Jeg begynner å bli rimelig lei av å være tjukkas. Må nok snart inse at en diett er et must. Jeg kan ikke trene, kan ikke en gang gå en tur uten å ødelegge ryggen for en ukes tid. Men jeg har så vanskelig for å spise en annen diett enn Kent. Jeg har det feks veldig godt uten karber. Men Kent ikke bare liker den type mat, men trenger det også da han trener mye.

Så på ett tidspunkt må jeg slutte å suttre og begynne å gjøre noe fornuftig. Jeg savner treningen, dansen og rockeringen min. Og jeg er bitter og sur. Japp, det må jeg inrømme. Jeg hater å være sofabundet. Jeg kan ikke en gang sitte ved bordet og sy. 10 minutter senere har jeg så vondt at jeg ikke kan stå. Grrrrr... Jeg venter på prøvesvar vedr. revmatisk sykdom. Legen tror ikke lenger det er noe der men vi må uteslutte det før vi går videre på MR for å finne "mekaniske" feil.

Nå skal jeg le litt, har Graham Norton på GET boksen. Moro moro!

Ingen kommentarer: