onsdag 28. oktober 2009

Lav oppdateringsfrekvens...

Jeg har ikke hatt overskudd å skrive på nett i det siste. Det er mye jeg ikke har hatt lyst til. Høstmørkeret gjør nok sitt. Det er jo nattsvart ute når jeg skal stå opp og noen a-menneske har jeg aldrig noensinne vært!

Siden sist har jeg trent, vært på fest (på Smia Galleri), hengt i VIP baren på en trendy klubb (og beundret dyre sko) jobbet masse, sett film og truffet venner.

Snart er det dags for Londonturen og jeg gleder meg masse. Jeg har reisefeber.

Nå sitter jeg og venter på Anna som skal plukke opp meg på vei til jobb. Hun har nå åpnet butikken sin som ligger rett ved siden av mitt jobb. Jeg bare må innom og se! Meld deg på Facebook gruppen hennes om du bor i Oslo. Hun skal ha et velkomsttilbud snart som jeg tror de fleste kommer å slenge seg på ;)

www.divainterior.net

Me sjåast!

Ingen kommentarer: