onsdag 21. oktober 2009

I'm back!

Nå har jeg trent 3 ganger på to dager! Armene verker, benen er fulle med blåmerker og jeg er full av energi og overskudd.

Sometimes på mandag kveld. PT på tirsdag morgen og magedans på tirsdag kveld.

På pole dancingen hadde vi kjempegøy. Jeg har endelig klart en cork screw, den siste uten å slå meg på foten. Nå har vi lært; step and hook, t-shirt move, body wave, fireman jump, jane fonda stroke, happy ending, back slide, hair flip, cork screw, hip moves, tango turn og noen flere men jeg vet ikke hva de heter, og alle videos jeg prøver å finne på nett er litt cheesy... Jeg vet ikke en gang om de jeg har skrevet ned her er riktige.

Med PT ble det styrketrening, først armer med frivekter. Etter det var det dags for noen rare øvninger med slynger, vet ikke hva det heter. Men jeg gjorde push ups med dem (eller prøvde!) Og så planken med føttene i en type gynge. Dritslitsomt!

Magedansen var trinn 1 med Hilde. Kjempegøy. Jeg er glad jeg er igang igjen. Vi øvet masse på å finne balanse, tyngde og ha grunnpositionen.

Jepp jepp! Trening igjen på fredag. ;-) Skrytepave? Jeg? hihi! Happy!

Ingen kommentarer: