mandag 5. oktober 2009

Jeg skal ikke stresse, jeg skal ikke stre...

Idag har jeg hatt en skikkelig dårlig dag. Sånn dag som aldrig blir bra. På jobb er det for mye å gjøre akkuratt nå. Allt skulle vært gjort igår og timene rekker ikke til. Phu... Men jeg gjør da hva jeg kan, det er ikke mer å gjøre. Prøver å ta pauser, spise og ikke stresse meg syk.

Når kl var 17 pakket jeg sammen og dro på trening. Men jeg var for sen, treningen begynte kl 17, ikke 17,30 som jeg trodde. :( På treningen trodde jeg at jeg skulle besvime. Jeg er så sliten, svettet som bare den og var veldig glad jeg hadde med meg håndkle. Nå sitter jeg og nyser i sofaen og vil bare sove.

Men, jeg har kommet lenger nå, jeg tørr å slippe loss litt. Har seriøst lyst å ha en stang hjemme! På allvor, dette er så ufattelig gøy. Mye av det vi gjør er jo ting vi gjorde når vi lekte som barn. Men da hadde vi ikke noen aning om at det fans damer som svinget seg nakne på samme måte. Nå skal vi prøve på noe mitt i mellom, litt mer voksent men ikke stripping.

Idag har vi gjort mange nye moves og spins og jeg gleder meg allerede til neste mandag! Før det skal jeg gå på open pole en eller annen kveld, da kan man øve alene.

Ingen kommentarer: