søndag 6. september 2009

Min helg i bilder

Idium fyller 10 år i år. Vi feiret i nye lokaler med ansatte, partnere og kjærester. Vi fikk god mat som Chau hadde lagd til oss. Chau lager lunch til oss hver dag og idag hadde hun med hjelp av 2 venner lagd buffet til 100 personer! Vi hadde stand up underholdning og band og kvelden ble veldig moro.
Mine to nye bøker; Ona fyr, interessant som få og stygg som juling. Boken er skreven av Ingebrikt Steen Jensen og boken var en snakkis når den kom ut for noen år siden. Jeg var i møte med Artell i Tønsberg i fredags med min kollega. Jeg fikk boken rekommendert av Britt. Har lest i den i helgen, dette virker lovende. Boken handler om hvordan man oppnår resultater ved å skape lojalitet blandt de ansatte, de frivillige eller hvor det nå måtte være vi må lykkes.

Den andre boken er Bodil Malmstens nye. De fra norr kommande leoparderna. Boken er en samling av tekster som er publisert på Finistere.se. Boken er vakker som en dag, deilig å bla i og bare fantastisk. Bodil har ett vakkert språk.
Det nye matmarkedet i byen heter A-marked. Asiatisk gigabutikk med alt du kan ønske deg. Stort urval av grønnt, konserver, frossne varer, ferdigpakkede set for thairetter som Tom yam osv. Billig bra og ny favorittbutikk. Takk Trygve for tipset!!
Dagens søndagsfrokost. Det er deilig å sitte i stillhet, med en bok eller morgenens avis, spise litt, prate litt og ta vare på dagen. Dessuten er det flott vær i Oslo idag. Planen er å vaske leiligheten og så komme seg ut.

Ingen kommentarer: