fredag 25. september 2009

Fantastisk


Sitter og venter på fysioterapitime på Hans og Olav. I venterommet står denne stol. Man sitter på stolen og hviler føttene på den sorte ringen. Stolen balanserer på den røde kulen under. Plutselig må jeg sitte rett i ryggen og det er behagelig. Kjenner at den tar litt i musklene. Hvis man ikke orker balansere så setter man føttene i gulvet. Sånn vil jeg ha på jobb! Lurer på hva skjønnheten koster... Ellers har jeg nettopp trent. Og på jobb er det mye nå. Var nødt til å droppe kurs i helgen! :-( Men gleder meg til bursdagsfest for tante Desire på lørdag. Kent og jeg skal stille som kokker og bartendere.

Edit: fikk brosjyre og nettadresse: http://www.backapp.no/

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej aggen kollade just in stolen på en hemsida, kan vara måbra tidningen ?? den kostar ca 6 800:- men den ser gudomlig ut
Ha det gott....Annica

Emma sa...

Den såg riktigt trevlig ut, men attans så dyr.