torsdag 17. september 2009

Manic thursday

Idag har jeg vært på kundemøte i Moss. Var på jobb i åtta tiden for å få gjort den del før 10, men vi kunne ikke ta bil som avtalt så jeg hadde kun 1,5 time på meg. Stress stress... Uansett, jeg fikk gjort noe klart, og dratt ned til tåget. Dessverre er det ikke nettverk på tågene her. Så jeg fikk jobbet litt offline.

Møtet var morsomt og jeg gleder meg til prosjektet. Tror det blir veldig kult å jobbe med. Vi hadde møtet på Marche som faktiskt er en flott restaurant. Dere vet, disse med grønne skilter man kjører forbi på motorveiene. Jeg er jo på slankern så jeg forsynte meg i salatbuffeen. Gott gott.

Hele dagen gikk til møte og reising og når jeg kom hjem svarte jeg på de mailer som var mest akutt. Resten blir gjort i morgen.

Jeg har bestemt meg for om jeg skal jobbe overtid eller hjemmefra så må det være type brannslukking. Dersom jeg jobber overtid for å komme i kapp, så blir det alltid overtid. Det er alltid noe man ønsker å gjøre bedre og raskere. Men jeg har vært i den fellen før, jeg gjør det ikke igjen. Jeg er sikker på at jeg er mye mer effektiv om jeg får min fritid.

Jobben er morsom nå, jeg har masse prosjekter og mange mennesker å forholde meg til. Men det er det jeg elsker med dette jobbet og generellt med prosjektlederrollen. Man får ordne og styre og ringe og taste og løpe rundt i korridorene. Mye skal koordineres og ikke minst mine egne resurser.

I morgen tror jeg at jeg kommer med gutta på fredagspils. Jeg har ikke vært med før men synes det er en go gjeng og det kan være start på kvelden sammen med Anna og Jenny.

Men nå må jeg i seng, sove som en sten, trene på morgenen med PT så jobbe, så muligens fredagspils og så feire Anna som har bursdag. Natta!

Ingen kommentarer: