søndag 20. september 2009

Bursdagsfeiringer på løpende bånd

Sitter i sofen med laptopen på fanget. Ute regner det og er ganske trist. Inne er det varmt og godt og akkuratt nå kommer maten på bordet. Idag koser vi oss med tomatsalsa, nachos, gulerøtter og dip. Litt rar kombo men det er dagen etter og jeg kan jo ikke drikke cola og spise chips lenger.

Tilbake til starten, fredag ettermiddag dro en gjeng fra jobben til Forest & Brown på Frogner for fredagspils. Veldig hyggelig. Kent ringte og fortalte at han og hans kollegaer var på vei til Olympen. Jeg bestemte meg for å møte han der. Edward, min kollega bor i samme rettning så vi dro sammen. På Olympen var det fullt så vi ble sittende ett annet sted enn Kent og co. Vi bablet på en stund samtidlig som jeg avtalte med bursdagsbarnet Anna om å møte henne. Når hun kom hadde Kent og gjengen dratt til Politikeren som ligger på Youngstorget. Når vi gikk dit dro Edward hjem. Vel nede i byen klarte Kenttruppen å kuppe ett bord som det igjen ikke var plass til meg og Anna ved. Så igjen ble jeg sittendes ett annet sted. Jeg har alltså dratt mine venner rundt i byen etter Kent uten å snakke med honom en eneste gang på hele kvelden. Komisk!

Når Anna dro hjem dro Kent, jeg, Ine og Terje hjem til oss og sprettet en flaske champagne. Kvelden ble natt og veldig sent. Igjen mådde både Kent og jeg uforskammet bra dagen etter. Ut i byen og spise lunch. Det er jo luxus å ha det så bra!

Lørdagkvelden spanderte vi hos Kristine og Ørjan, denne kvelden feiret vi Kristine sin bursdag. Vi spiste blåskjell, kongekrabbe, hjerteskjell, sjøkreps og krabbekaker. Til dette var det masse gode tilbehør. Vi var 10 stykker og vi skravlet og drakk god vin natten lang. Idag er jeg pigg og våken, bittelitt trøtt men ikke dårlig. Det er så deilig å se at trening og kosthold påvirker så mye.

Nå skal jeg spise!

Ingen kommentarer: