torsdag 5. februar 2009

Det är mycket nu!

blæ, jeg er sliten på å tenke, sliten av å ta valg, sliten av å lære meg om meg selv, sliten av å ta hensyn, sliten av å stå på og være så faens duktig. Urk, kan man inte bara få vara skitjobbig og skitdum og bare gi faen?? Svaret er vel både ja og nei. Klart det er jobbigt og klart man kan få gi opp i bland. Men er det smart å gi opp? Nope. Så jeg jobber videre med meg selv. Leser boken av Mia Törnblom som heter Selvfølelse nå! Jobbig og bra bok.

Idag har jeg hatt en sånn morgen som bara skjer innimellom. Telefonen ringer kl 07 og jeg rekker ikke å ta den. Yrvåken som jeg er ringer jeg tilbake og får beskjed om at inbruddsalarmet har gått på jobb. URK, tenkte det kanske var Anna som var tidlig ute pga reise så jeg sendte henne en sms. Men det var ikke hun. Hun dro i alle fall ned og var der i god tid før alarmselskapet. Inget var borte og inget var skadet, trolig bare larmet som har gått av noen grunn.

Så var mannen min på pisshumør på morgenen og jeg ble lei meg over det og så var dagens start i bunn.

Har spart penger en stund nå for å kunne dra på salongen til Line og gjøre meg fin. Det gjør vondt med voxing men det er uansett deilig å få ta hand om seg selv og snakke litt med Line. Jeg fikk skryt for make-upen og det var koselig. Så fikk jeg prøve å legge samme make-up på Line og det har jeg aldrig gjort før. Vanskelig alltså! Vi skravlet litt og så tok jeg en spassertur fra Bislett til jobb. Via cafeen La Rustique for en dobbel cortado.

Nå er jeg på jobb og har tent lys overallt, idag vil jeg ha en dag som går smertefritt, orker ikke mer tull nå. Basta!

Ps, her skal vi kanske bo når vi drar på fest i England i mars.

Ingen kommentarer: