fredag 6. februar 2009

Ahhhh en fridag...

Jeg sov lenge idag, nye laken og sengetøy, det var umulig å ta seg opp. Etterhvert ble det frokost og morgenens aviser. Så litt pc og tv og administrasjon for jobbet. (aldrig helt fri når man driver eget ;)

Planen var å trene men å ta seg til Oxigeno satt langt inne, ikke fordi jeg ikke ville men fordi det var så deilig å sitte i pysj i sofaen. Men jeg kom meg i vei og det var fantastiskt fint å få trent for
første gang på nesten 2 uker. Satt i badstuen nesten like lenge som jeg trente. Nå føler jeg meg fresh som en nyperose!

Kent kommer litt senere idag, han skal ta en pils med kollegaer på Dovrehallen. Jeg lurer på om ikke det er den skikkelig skikkelig brune puben i Storgata? Nuvel, de har kontoret i samme hus men med ingang fra andre siden. Så jeg tipper det er grunnen til det noe merkelige valget av fredagspilssted.

I morgen skal jeg og Kent spise romantisk middag alene, vi hadde invitert noen venner men ingen kunne komme så vi tenkte at det er jo ikke noe som sier at man ikke kan kose seg uten venner. Så jeg jobber til 17 og så når jeg kommer hjem står middagen på komfyren.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal ønske meg av mat, men vil gjerne ha en god dessert. Kanske en minipavlova med friske bær eller passjonsfrukt? (Kent lager fantastisk pavlova, med mascarponekrem og kvalitetskakao i marengbunnen. Sjekk bilden!) Eller kanske en panna cotta? Sommerlige desserter kanske men hva gjør det. God vin og noen gode Nøgne Ø eller Haandbryggeriet må også stå på bordet.

Ingen kommentarer: