onsdag 11. februar 2009

Faller til ro...

Det har vært noen vansinnige uker i det siste. Mye har skjedd og jeg har hatt mye å gjøre på jobb og med meg selv. Mye av min personlige stress er jo såklart forbundet med gründerlivet. Hvordan skal det gå? Er jeg på rett vei? Kommer jeg noen gang å tjene penger igjen? Mange tanker... og mange spørsmål som både jeg og min mann har stillt.

Nå har jeg begynt å få ting på plass, Kent og jeg er på samme planet nå, jeg har klart å sette planer til verket som er realistiske og vi kan nå se frem over med planer, målsettinger og krav som vi begge er enige i.

Jeg faller til ro nå, det føles bedre, mindre stress og mer glede i hverdagen. Ikke noen falske smil og "joda, det går bra!" Nå er det "bra". Jeg har trolig mer jobb foran meg nå enn jeg hadde førrige uke, men jeg har støtte i min og Kents plan. Det er forskjellen. Vi snakker samme språk og har en felles forståelse for hva vi har i vente.

Klokken er 00.36 når jeg skriver dette, jeg har stått opp tidlig idag og bør vel egentlig ligge i seng nå men jeg er litt propell! Litt mer tv så snart sove. I morgen trening og kveldsåpent på Sømmelig.

Natta natta!

Ingen kommentarer: