mandag 16. februar 2009

PMS-tjukkas!

En gång i månaden blir allt vanskelig, jeg blir lei meg for allt, sinna for allt og håpløsheten tar over. Noen kaller det PMS. Jaja...

Jeg har brukt mye av dagen til å se på gamle bilder, når jeg var smal... Åh, jeg vil være fin igjen!!! Dessuten savner jeg mitt sorte hår. Her er bilde på meg og min kompis Trygve når Kent og jeg var på besøk hos Yngvild og Pål i Fayance. Jeg liker denne bilden, jeg smiler uten å se koko ut, men røyker jo... Huff, det var på den tiden man fikk lov å røyke inne... 2004...


Så jeg får vel slutte med å skulke fra trening. Det er jo ingen som blir smal av å trene 1 gang i uka!

Ellers går lavkarbodietten bedre, men jo lenger inn i dietten jeg kommer desto vanskeligere blir det å ta en liten helgepause. I søndags spiste jeg både frukt, brød og vaniliesaus. Dvs sukker og karbohydrater. Det slo ganske hardt ut på magen.

Nå skal jeg pakke sammen her på Sømmelig og se om jeg kan få lift hjem med Anna!

Ingen kommentarer: