torsdag 19. mars 2009

Livet går videre

Jeg har sendt ut meldinger til mine kunder og samarbeidspartners på Sømmelig vedrørende avviklingen. Jeg er helt satt ut av alle hyggelige mailer jeg fått under dagen. Hilsner på Facebook, smser og annet. Merklig nog har jeg ikke blitt deppa, jeg har fått nyvunnen energi. Jeg har satset og jeg har lært masse. Nå vil jeg bare gjøre dette riktig og få livet mitt som det var tilbake.

Jeg gleder meg til en inkomst, jeg gleder meg til en frisørtime hos Anne Britt. Ansiktsbehandling hos Line, en mojito på Erdbeer i Berlin, jeg gleder meg til å dra til Kiruna og hilse på familjen og kunne slappe av uten å uroe meg for økonomien. Jeg gleder meg til å finne min kreativitet igjen, gleder meg til nye drømmer og jeg gleder meg til å prøve mitt nye prosjekt. Jeg gleder meg til å gi igjen til Kent, mamma, pappa, Anette, Fanny, Emma, Johanna och alla andra der hjemme. Majinger, Ulla... Marielle, til Anna, til alle venner som stillte opp når jeg startet. Åhhhhh, det er så mye som bare kan bli bedre nå.

Selvsagt vet jeg at det kommer å bli tøft først. Jeg står fortsatt i risiko for å være nødt til å gå i konkurs. Det er mange regninger som kommer når man avvikler. Det koster å legge ned. Men jeg skal selge alt og være flink. Så om ett år eller så er firmaet avviklet og jeg er endelig fri.

Har fått tilbud om å holde sømkurser annet sted og skal tenke hardt på det. Kunne være gøy!

Natta fra meg

Ingen kommentarer: