tirsdag 16. september 2008

Trening og influensa

Treningen fortsetter som planlagt hver mandag og torsdag ettermiddag. Jeg og Christin trener sammen og pusher hverandre. Det er kjempegøy og vi merker at vi blir stærkere for hver gang. Det er alltid noen maskiner der vi kan legge på noen ekstra kiloer. Snart skal vi også begynne å ta litt kondisjonstrening etter styrkepasset.

Jeg har ikke tatt mål enda men skal gjøre det idag. Få Mette til å gjøre det på meg når hun kommer på jobb. Ettersom vi trener hard styrketrening og muskler veier mer enn fett så kan vekta stå still til tross for at jeg strammer meg opp litt. Sååå, mål er greia her. Ikke vekta.

Ellers så har jeg en hard fight med min årlige høstforkjølelse, den kommer som bestillt så snart høsten kommer og sommeren definitivt er slutt. Som ansatt i ett stort firma klarer man ett par dagers sengliggendes ganske fint. Det blir jo ikke noen krise. Men nå?! Det hadde blitt en ukes intekter som ble borte hvis jeg ikke kom meg på jobb. Så jeg knasker i meg Vicks DayQuils som om det er godteri her. Bananer og yoghurt går også ned. Senere idag skal jag spandere en falafel på meg selv. Skal jobbe til kl 22.30 idag.

Ingen kommentarer: