fredag 19. september 2008

Temaet for dagen er "Houston, we have a problem"

Dette er bare for ille, jeg har tatt med alle mine klær ut i stua. Nå skal det renses, jeg har tatt frem alle vesker, alle sko, alle belter, alle scarfs, alle luer, alle votter, allt undertøy og bikinis osv. Det er MYE!!!

I tillegg til det som ses på bilden har jeg ca 3 blå IKEA poser med vesker. 2 like store esker til som de som er på bilden. 2-3 papirposer med sokker, luer osv. 1 stor spann med fleece, skjerf og annet vinterting.

Mette er på vei. Nå skal her renses!!!


4 timer senere:

Status:
1 sort sekk går inn i garderoben igjen. (Dette er jeg stolt over, det er klær jeg bruker, som ikke er for små, ikke nuppete eller uflatterende!! Kun 1 sekk!!!!)

1 sort søppelsekk med strikketing som skal vekk. Disse ligger i maskinen for å toves, slik at de kan gjenbrukes til noe kreativt på Sømmelig.

1 stor papirpose med luer, capser, votter og skjerf som skal vekk.

1 blå IKEA pose med vesker som skal vekk.

3 sorte sekker med klær som skal vekk.
  • Noe til Fretex eller loppemarked (brukbare klær.)
  • Noe klipper jeg opp og gjenbruker på Sømmelig da det er flotte stoffer og nesten ubrukte klær.
  • Noe som bare skal kastes (evt Fretex da de har en avdeling med klær som går til isolasjonsmateriale!)
1 stor papirpose til Mette, fine klær som ikke var for store til henne, jeg er jo tross allt sikkert 3 størrelser større.

1 halv sort sekk med klær som jeg elsker men er for stor for. Hvis jeg ikke går inn i disse klærne til januar så må de vekk! Dette skal kontolleres av Kent!

1 sort sekk med KANSKJE-klær. Slike ting som er helt brukbare, litt for små men jeg har mye av. (jeg er tydligvis en uniformmenneske. Mye av klærne jeg har ser helt likt ut men i forskjellige materialer og farger. Men MYE sorte rette bukser og A-linje skjørt!) Denne haugen med klær må jeg gå igjennom igjen for å se om noe skal flyttes opp i sekken som er beskrevet over. Ellers går det til Fretex eller loppemarked.

Jeg er helt utslått nå, skal ta meg en kopp kaffe og så begynne å rense de tre sekkene i tre hauger.

Kent kommer å bli så glad når han kommer hjem fra London. Dette har vært spredd ut i vår fine garderob og i hele arbeidsrommet i lang tid. Har liksom ikke hatt energi til å ta tak idet! Men nå har jeg vært flink!!!

Ingen kommentarer: