mandag 13. august 2012

Nytt objektiv til mitt kamera

Jeg har hatt lyst på ett vidvinkelobjektiv i en stund nå. De jeg har sett på er ganske dyre, så jeg har bestemt meg for å kjøpe brukt. Dette jeg nå endte opp med var ikke med på listen i det hele tatt. Men jeg tror jeg skal bli fornøyd med det. Det er ett Sigma 14mm f/2.8 EX Aspherical. Dels fikk jeg det til en svært hyggelig pris av en jente som ikke lenger trenger det. (det er også noen år gammelt). Dels så er jeg sikker på at jeg skal klare å ta kule bilder med det dersom jeg bare får litt tid å øve meg på å bruke objektivet riktig. Legger ved noen av de bildene jeg tok idag når jeg testet det på Grünerløkka. Jeg har overdrevet all bildebehandling veldig idag. Kanske noe jeg har gjort i det siste generellt når jeg tenker meg om. Ett dårlig forsøk på å skjule dårlige bilder. Må skjerpe meg. Men disse er altså übermasse tweekade...







Ingen kommentarer: