søndag 12. august 2012

Mad Men møter Pan Am på Geirs store sommerfest

Velkomstbobler i glasset!

Vi lagde to typer wraps til buffeten. Tabouleh og hummus. Samt en med sortebønner og ris med masse koriander og chili.

Skal si det var mye godt på bordet...

Rundt om var det plassert ut tidstypiske detaljer.

Blir du sulten nå?



Mange klassikere hadde funnet sin vei til bordet.

Mojito såklart!
The mojito man.

Menn i stilige hatter og briller.


Menn som røyker sigar.

Det var reint bord når 30+ gjester var klare.

Jeg hadde laget peanøttposer til alle gjestene. Dessverre klarte de ikke transporten så godt så det ble ikke nok til alle. Men jeg tror de som ble delt ut ble godt motatt. På festen hadde vi vår egen flyvertinne. Jeg har ikke lagt ut bilde på henne da jeg ikke kan spørre om lov, men jeg kan love outfiten var helt autentiskt og kjempepen!

Ingen kommentarer: