søndag 15. januar 2012

Lørdagen i bilder

HURRA! Rydding i esken med gavepapir og plakater gav meg svaret på det jeg har luret på i flere år! Hva heter kunstnæren som gjorde utstillingen på Henie Onstad "den gangen". Husker jeg kjøpte program men dette er borte. I esken fant jeg posen fra Henie Onstad med informasjon om utstillingen! Daniele Buetti. Will beauty save the world. September 2004 - January 2005. Endelig, flere år senere kan jeg gugle og oppleve litt av kunsten igjen. http://buetti.aeroplastics.net/

Nr. 9 på Nam Fah. Kaw Moo Yang, Kr 148,-, Marinert svinestek på ris m/syltet ingefær og svart chilli-dressing. Denne retten var helt fantastisk! Avsluttet vår tre timer lange spasertur i Oslo på lørdag.

Jeg elsker arikitekturen i nye Bjørvikaområdet. Gleder meg til det begynner å bli litt mer liv og leven der nede.

Også operakvartalet i Bjørvika. Her nede ligger Serranos Bodega. Masse god spansk spekemat og andre delikatesser. Utvalget er fortsatt bra men stedet er litt trist, de skulle fått inn litt mer rot for få det å føles litt mer hyggelig.

Ingen kommentarer: