søndag 12. juni 2011

Nye katteseler fra Pet Shop Girls!

Jeg vil ha med meg kattene på alle mine eventyr og har nå gått til inforskaffelse av skikkelige seler til dem. Selene er vel i grunn avsett for hunder, små hunder. Men passer jo ypperligt til kattepusene. De fantes i flere farger, men jeg valgte sort fordi jeg liker sort og det er tidløst og tøfft. Jentene på Pet Shop Girls var veldig hjelpsomme som vanlig og kattene var skikkelig flinke. Anna tok hånd om Sigrid og jeg bar på Selma. Jeg tok med meg Kents sykkelveske der Selma kunne gjemme seg i. Hun liker å krype ned i noe da det blir skummelt.

Sigrid slapper av i en stol i hagen...

Selma (tv) og Sigrid (th)

Selma koser seg i gresset.

Her finner man alltid noe å jakte på!

Selma i butikken. Hun var skikkelig flink. Hunder overallt og hun fikk ikke ett eneste flykt-attakk-anfall.

Denne her bilr neste innkjøp i butikken. Det er også en sykkelveske, dobbelt så stor som den vi har fra før og avsedd for å ha dyr i. Her kan begge kattene sitte og det er lommer for diverse ting og tang. Men ettersom jeg sparer til ett kamera så får det vente litt.

1 kommentar:

Annika Lundgren sa...

wow är det min Tiger som sitter i väskan hahaha en kopia....