søndag 12. juni 2011

Fwd: Blogge rett fra mailen?

---------- Forwarded message ----------
From: Agneta Nilsson >
Date: 2011/6/12
Subject: Blogge rett fra mailen?


Måtte jo prøve dette!

Idag er det strålende sol i Oslo etter regn i en uke. Jeg skal ut ut ut i verden og kose meg. Men først frokost og litt rydding. Kent er fortsatt i Langesund og jeg er gressenke. Siden jeg har vært både forkjølet og trøtt har jeg ikke gjort noe vettugt på hele helgen. Bare sovet og sett på TV. Igår fikk jeg skikkelig lyst å være kreativ. Men det ble det ikke noe av. Må levere symaskinen på service. Har funnit ut at det koster 950 kr eller mer. Det gruer jeg meg til. Akkuratt nå vil jeg bruke alle pengene jeg har til ett nytt kamera. Jeg tipper det blir en Canon EOS enten 5 serien eller 6. 600D har jeg lest mest tester om.

Om noen har gode forslag på kamera så gi gjerne tips. Det må være en speilreflex dog. Har allerede gode kompaktkameraer. Nå skal det fotograferes på årntli!

Jaha, da trykker jeg på send da... ser om denne når bloggverden...

AgnetaN

Ingen kommentarer: