mandag 3. januar 2011

Nyttårsforsetter?

Så er vi på vei inn i 2011. Nytt år og noen hundre nye dager i vente. Jeg har kun gitt meg selv ett eneste nyttårsforsett i år. Det er å spise Salmalaks minst 2 ggr i uka de første månedene i året. Jeg hater jo å slanke meg, og ettersom jeg ikke kan trene må jeg gjøre noe med maten. Men hvad?

Jeg skal begynne med en hvit måned, ingen alkohol før i februar. Jeg er jo glad i gode øl. (Sjekk feks nyttårsmenyen). Øl er flytende sukker om man ser på det litt krasst. Så slutt med det. Så få inn litt lyxig Salma til middag ett par dager i uka. Huske mellis på jobben. Og drikke mer vann. Ellers kutte ut godteri som jeg begynte å spise mye av i julen...

Dersom mine smerter er en bivirkning av medisinen jeg går på så slutter jeg med medisineringen. Får vite dette om ca 10 dager når jeg skal på kontroll. Hvis ikke har vi ett problem. Da må jeg begynne å luske ut hva i huleste dette kan være.

Ellers skal jeg fortsette å ta hånd om resepsjonen på magedansstudioet på tirsdager, gå flere kurs i vår og sy mere. Dette er ikke løfter men forhåpninger om å bli mer kreativ i vår. Ingen press, kun moro! Åh, må ikke glemme langrenn! I år skal det bli langrenn. (Längdskidor)

Ingen kommentarer: