søndag 17. oktober 2010

Lille katt, lille katt, lille söte kaaaaaatta!

I fredag etter jobb møtte jeg Hildegunn, Christer og Tine for mat og pils.Vi endte opp på Fru Burums der jeg også møtte gamle kollegaer fra Idium. Hyggelig! Kom i samtale om katter.

Hele lørdagen brukte jeg på å surfe etter allergivennlige katter. Jeg savner katt så innerligt og vil gjerne ha en liten koselig katt å klemme på... Jeg fikk tips om både Sibirkatt og Rex. Sibiren er langhåret og stor, Rexen er korthåret og spinkel. Jeg har sendt mail til en oppfødere og håper jeg får svar. Jeg tror Rex er bedre for oss, den er mindre og røyter (hårar) ikke så mye.


Idag har vi vært ute på spasertur, spist lunch på Royal Revolver og drukkit kaffe på Liebling. Der tok jeg bilde på den utroligt søte spillestajsonen. Hehe!


Ingen kommentarer: