mandag 13. september 2010

A little bit of Marilyn?

[Bilde: Jeg er veldig glad i farger for tiden så jeg var meget glad for det fine rosa ristebeltet jeg kjøpte av Sirin og den fine rosa bodyen jeg kjøpte på Primark i Newcastle. POP! Love colors! Skulle ønsket jeg eide den kule rosa boaen som dere ser på bildet.]

I helgen var jeg på danseworkshop. Første klass var på fredag kveld og da danset vi for Dud Muurmand fra Danmark. Ufattelig moro! Jeg hadde fått lånt en fjærboa av Pauline og kjøpt meg noen crappy hansker fra Standard. (Hva kunne jeg vente meg for 80 kr? Man får hva man betaler for...) Men boaen var superfin. Såg at de hadde slike på La Danse. Får dra innom der en dag. Klassen Dud underviste i heter Burlesque Fusion og det høres mer vågalt ut en det er. Det eneste vi strippet av oss var hansker og boa. Men det var veldig gøy. Tenk Liza Minelli møter Marilyn Monroe. Og så legger vi på Tribal på det hele så det blir litt røffere.
 
[Workshopen var på Studio Orient, og arrangementet heter Oslo Tribal Camp.]

Dagen etter var det dags for Bangra, sammen med Nirmel Mahe. Det var kjempegøy men dessverre kunne jeg bare være med en stund. Koreografien og dansen i seg innebærer en del "hopping" og det klarer ikke mine knær. Damn! Jeg holdt ut i en time men sen innsåg jeg at jeg uansett ikke skulle klare koreografien og da var det ikke mye vits. No Bollywood for me!

Jeg har også begynt nytt jobb. Trivs veldig godt allerede og skal nok fortelle mer når jeg har kommet meg inn i rutinene. Spennende selskap og hyggelige kollegaer. Selskapet heter Radiocrafts AS.


[Bilde: Legger også med et bilde fra soppturen sammen med Christer. Nydelig høstdag som resulterte i masse traktkantareller og myggbitt.]

Ingen kommentarer: