fredag 3. september 2010

Det går trøgt med oppdateringen

Søster har rett, jeg er dårlig på å oppdatere bloggen for tiden. Det har bare vært så mye som har skjedd. Jeg har ikke hatt overskudd og ikke lyst heller å skrive om tanker og hendelser i det siste. Nå har jeg det bedre og hodet begynner å få samme struktur som hverdagen. Ting faller på plass.

Jeg har fått hjelp av proffesjonelle til å se over min CV og finne ut hva jeg vil bli når jeg blir stor, lære å stole på at de kunskapene jeg har er riktige. Ta meg sammen og ikke bare søka på jobber som jeg er overkvalifisert til eller egentlig ikke interessert i.

Det var moro, etter litt tenkende og analyser av kunskaper jeg har ervervet der siste årene fant jeg frem til de stillingene som passet meg. Jeg har fått struktur på søknadene, plukket bort personlige opplysninger og fokusert på hva jeg kan og hvorfor jeg passer til stillingen. Det har gitt fantastiske resultater.

De to første søknadene jeg sendte fikk jeg intervju på, den ene faktiskt samme dag jeg sendte søknaden. De andre tre jeg har sendt har søknadsfristen nettopp gått ut på så jeg skal ringe dem på mandag. Jeg har vært i en intervju allerede og jobben høres virkelig spennende og variert ut. Jeg krysser fingrene. Skal i neste intervju på mandag. Det ser lyst ut. Jeg gleder meg til å begynne å jobbe igjen og klatrer litt på veggene nå som jeg er igang på riktigt.

Magedansen er igang igjen, det er deilig! Jeg har fått litt skryt for noen av øvelsene, at de begynner å bli fine. Jeg er overlykkelig. I september skjer det masse, jeg skal på workshops under Oslo Tribal Camp. Bhangra og Burlesque Fusion. Det er flere bursdager, vi skal på kurs å lære oss å plukke riktig sopp (svamp) i skogen. Vi får besøk fra Sverige, Polen og sikker noe mer som jeg har glemt. Herlig!

Nå skal jeg gå til kjøkkenet og se på Kent som lager sushi. Han går kurser hos Arne på TAKU. Og jeg gleder meg vilt til middagen senere idag.

Ingen kommentarer: