onsdag 11. august 2010

Sykkelverksted!

Idag har jeg vært sykkelreparatør. Jepp, jeg har løssnet på bremsene, skrudd av dekket, tatt ut den ødelagte slangen, lagt i den nye, pumpet opp dekket, satt det på plass og testet!

Jeg var nødt til å ringe Kent noen ganger for å sjekke noen detaljer blandt annet syntes jeg det var skummelt å pumpe opp dekket så hardt som det trengtes. Hadde lite lyst å sprenge det når jeg hadde klart å få det på plass...

Nå ser sykkeln fin ut igjen og jeg er glad for at vi fant spesialboltene slik at jeg kunne fikse den.

Nå ønsker jeg meg en ny sykkelhjelm fra www.sykkelpikene.no, en liten sykkelkurv fra G-sport og en pakkeholder som passer på min Trek Mountainbike.Sykkelkurven er akkuratt riktig størrelse, men jeg må gjøre noe med fargen...hehe!

Ingen kommentarer: