fredag 16. januar 2009

Men va faaaaan!

Kent har installerat nytt operativsystem på min pc. Och jag sitter nu och lastar inn sidor och passord osv. Så kommer jag till messanger. Jag använder Pidgin. Den kan man lasta inn alla möjliga och omöjliga messangertjänster.

Jag använder aldrig min Hotmail, men där har jag alla mina kontakter på MSN Messanger. Nu har det sig så att jag har glömt passordet. Nu kommer det idiotiska!!!

Jag skall registrera min hotmailadress och skriva inn en bildekod som visas på skjärmen. Så skal systemet sända mig ett "reset password information e-mail" och var sänder idiottjänsten mailet??? Jo till min HOTMAIL. Är det möjligt?! Så nu sitter jag här som ett frågetecken. Det står hur man skall göra genom att svara på de hemliga frågorna. Men den möjligheten finns inte. Jag har provat at göra samma operastion via Opera och Firefox, men det skall väl till djävla Microsoft Exploder för att få till detta skit.

Förlåt språket men nu är jag alltså irriterad till max. Grrrrrrrrrr...

Ingen kommentarer: