mandag 12. januar 2009

Jag vill ha en massasje!

Idag har jeg vært på jobb som vanlig, men halveis inn på dagen fikk jeg fryktelig vondt i nakken og ryggen. Det var ikke en låsning, men mer stressvondt. Kan inte helt forklare, men det er liksom bare knyttet sammen; vondt i brystet, vondt i nakken, vondt i ryggen.

Jeg har hatt det slik en gång tidligere i året som gikk. Da booket jeg inn en time på Dragonfly. Det var helt fantastiskt.

Når du kommer til Dragonfly så er det første som slo meg at det var da et fryktelig kjedlig hus. Jeg ble nesten besviken. Men, når jeg gikk inn i entreen og møtte opp i resepsjonen ble jeg umiddelbart rolig og senket skuldrene. Det er så utrolig fint og stille. Jeg ble vist inn i hvilerommet der man varver ned før behandlingen. Du får en kopp te og sovner nesten i divanene eller stolene du sitter i. Allt er stille og personalen hvisker når de snakker til deg.

Så får du skifte i ett lite omkledningsrom der du også har et skap for dine personlige eiendeler. Du får på deg en type pysj, en bomullsjakke med bukse. Denne har du på deg under noen av behandlingene, jeg hadde valgt aromaterapimassasje så jeg fikk naturlighvis ta den av.

Alt er veldig proffesjonellt og massasjen var herlig. Jeg ville så gjerne kommet dit ikveld men nå sitter jeg her, stiv som en tupp i nakken og må bare dra igang med de siste oppgavene for jobbet. Snart kommer Kent hjem fra trening og da skal han få massere nakke og rygg for meg. Hurra!

I morgen skal jeg levere regnskap kl 9, hente en symaskin kl 10, og ta en tur til ambassaden for å bestille nytt svenskt pass. Sen er det jobb til kl 22 på kvelden. Det er bra, det betyr at jeg har business!

Ingen kommentarer: