søndag 11. januar 2009

Ariat Mudbusters

For ca 1,5 år siden kjøpte jeg disse ridestøvlene. Ja, det er ridestøvler fra Ariat. Modellen heter Mudbuster og er en gummistøvel med støtte i foten og sporeholder bak på helen. Støvlene er jo først å fremst lagd for stallarbeide men ettersom sålen er stiv og gir god støtte er den også helt fin å ride i. Når jeg kjøpte disse holdt jeg fortsatt på med hest men min tanke var å bruke dem til hverdags. Vanlige støvler er for dårlige for mine plattføtter.

Idag tog jeg den første spaserturen med støvlene og de var supre! Ikke noe vondt i føttene alls! Men noen saftige gnagsår på helene har jeg dratt på meg.

Støvlene finns i grønn og blå og jeg tror jeg betalte ca 500 for dem den gangen. Det synes jeg er et kupp!

Nå ser jeg på tv og skal skrive kassarapporter og stifte kvitteringer og fylle ut det siste på varetellinglistene. Gjesp! Det er ikke allt som er like spennende med å drive eget selskap. ;)
..

Ingen kommentarer: