søndag 31. mars 2013

Pastasallad på rester

Pastasallad till lunch.
Idag ble det pastasalat til lunsj. Det fine er jo att man tar hva man har. Er det godt, så er det trolig godt sammen, ikke sant? Og mengdene? Samme der, freestyle er greien når det kommer til salater av alle det slag. Bon apetit!

Ingredienser;
Fullkornspasta, jeg brukte den som heter capelli. Liker når det er litt fine former på maten. Kokte og skyllte for å få ned temperaturen.
Paprika, vi hadde både fersk og grillet på glass. Jeg tok like mye av hver. Kuttet dem opp i mindre biter.
Agurk, jeg hadde en halv igjen og skar den i mindre biter.
Gressløk, tok en liten knippe og hakket.
Ruccola, skåret i mindre biter, både for den gode smaken og for fargen det gir salaten.
Argentinsk chorizo (huff, jeg er ikke helt sikker på om denne er økologisk så jeg har en litt sur bismak nå, forlåt meg dyret...), delt i halvmåner og stekt i teflonpanne, så snart pølsene kommer i varme slipper de alt fett.
Butterbeans, dem vendte jeg i pannen sammen med choriso og pølsefettet.

Det er ikke noen dressing i denne, litt av fettet fra pølsene samt litt av laken fra de grillede paprikene lagde en fin smak. Jeg trengte bare salt og pepper så var det hele i mål.

Ingen kommentarer: