torsdag 14. mars 2013

Turist og turistguide i min egen by.

Solnedgang i Vigelandsparken.
Jeg kunne fotografert alle skulpturer...



Nån sorts skipsting utenfor Maritimt Museeum i Oslo.

Det er lenge til vi kan sitte ute og spise.

Mønstrene i platningen minner meg om Stockholm.

Jeg elsker linjene i Operahuset.

Isberget i fjorden utenfor Operaen. I snøstorm.

Beth og jeg har en felles venn som introduserte oss via nett for noen måneder siden. Kent og jeg stilte som Osloguider på fredagen. På lørdagen dro jeg og Beth ut på videre sightseeing. Beth reiser verden om i 6 måneder.

Barcode i snøuvær.

Barcode...

Vi liker ved. Uansett om det er sexistiskt eller ikke... Don't ask. Les svenske nyheter. :P

Fantastisk utsikt fra Grefsenkollen.


Grefsenkollen senere på dagen. Snøen er borte, solen kikker frem og gradestokken begynner å nærme seg +.



Ingen kommentarer: