onsdag 16. desember 2009

Trondheim idag


Idag har jeg vært på besøk i Trondheim. Reisen hadde to formål; møte med kunde og besøk på vårt kontor i byen.
Jeg var oppe kl 5 og flyet gikk 7... Gjesp!

Møtet gikk bra, ingen overraskelse, det er en hyggelig kunde. :-) Etterpå dro vi til kontoret for lunch. (Vi = jeg og min kollega Petter).

Ettersom jeg aldrig har vært i Trondheim før tok jeg en tur ut i byen. Som dere ser på bildet var det strålende sol ute. Men skikkelig kaldt. Var nødt til å kjøpe meg ett par votter for å ikke miste fingrene (disse glemte jeg såklart på flybussen).

Jeg har sett gamlebyen, Nidarosdomen, Munkholmen, Leif Ericson og masse små og store gater. Jeg har kjøpt julegave til svigermor Vigdis, små glass til nyttår (på antikkbutikk) samt klær til meg selv. Og før jeg dro med flybussen har jeg spist creol salaten på Britannia Hotel. Nå hjem og skrive referat fra møte.

Ingen kommentarer: