tirsdag 29. desember 2009

Kaffekrus fra Bodum


Fine fine koppene jeg og Kent fikk av Rene, Eva og lille Mie i julegave. Jeg er helt frelst! De kommer fra Bodum og gummiringen om kruset finns i mange farger. Vi har denne beige varianten og den passer helt supert inn med vårt nye hverdagsporselen.

BODUM CANTEEN LINE

Ellers så er det iskaldt ute nå, og jeg koser meg faktiskt litt! Det er jo bare å ta på varme klær. Kent og jeg planlegger og organiserer årets nyttårsmiddag. Jeg gleder meg masse til det. Det blir 9-10 retter og 8 gjester.

Etterpå kommer trolig andre gjester fra andre fester og vi blir nok ganske mange etter midnatt. Nå skal jeg jobbe inn en time jeg har igjen av dagens kvote.

2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Oj, ni-ti retter hørtes deilig ut! Hva lager dere da? :o)

Godt nytt år,
klem Fredrikke :o)

Agneta sa...

Hehe! Det er deilig, det er hemmelig frem til middagen for å beholde litt av spenningen for gjestene. Men det er en rød tråd. Asia goes wild!

Legger ut en tidligere års meny!