onsdag 2. desember 2009

Berlin Berlin!

I morgen drar jeg og Kent til Berlin sammen med masse venner. Det er Ine, Svein, Tor, Peder og Per Øyvind. Målet er Pet Shop Boys konserten på fredag men selvsagt blir det julemarkeder, middager, shopping og barrundor. Jeg gleder meg som ett barn.

På veien hjem feiret jeg med å kjøpe meg en tunika. Det ligger en liten butikk i Frognerveien, rett ved siden av busshållsplassen. Butikken heter Kåre Lunde Studio Collection, her er nettsidene: www.studiocollection.no. Når man ser inn kan man ikke tro at det er så mye kule ting, noe er litt sånn "kreativ-dame-damete" hvis dere skjønner. Men jeg fant meg ett nytt favorittmerke som er nå er Ane Mone. Norsk design, føltes som god kvalitet og prisene var fine. Nå har jeg en tunika jeg kommer å bo i!


Det andre plusset er at Kåre selv var en fantastisk mann, koselig, hjelpsom og dessuten strikket han! Jeg elsker menn som ikke er stereotyper. Herlig, kommer tilbake og handler neste lønn! (andre merker jeg husker var Pikene.)

Jeg tipset om min andre favoritt, Hild Rief, da jeg tror det kan selge side ved side med Ane Mone og Pikene.

Bildet har jeg lånt fra hjemmesiden til Kåre. 

Nå skal jeg se på Drømmedesign og sen skal jeg pakke. Hurra for ferie i Berlin!

Ingen kommentarer: