fredag 19. desember 2008

Varetelling og pysselkveld!

Idag fikk jeg besøk på Sømmelig av mine venner og tidligere kollegaer Christin, Jenny og Anna. Vi hadde avtalt å ha varetelling, middag og pysselkveld.

Jeg hentet mat på Nam Fah på Grünerløkka, Anna hadde med vin og så smasket vi i oss god thaimat. Etterpå gikk vi igang med varetellingen som er et sant helvete. Jo, det er det! Masse ting som skal ha nummer og telles og skrives opp i en liste. Vi gikk i hop i to team og tellte og rotet til telleskjemaerna var slutt. Resten tar jeg i uka før jeg drar hjem til Kiruna.

Da var det dags for julpyssel. Anna hadde med seg sine scrapbook-ting, jeg hadde papier og papirkutter. Så vi lagde julkort. Jeg hadde allerede sydd på mine kort og brukte stempler for å stemple GOD JUL og annet på dem. Så lagde jeg kollagekort av tidningsklipp også, det har jeg gjort før og det er kjempekul. Legger ved ett bilde av noen av dem.


Det ble en del tull og tøys og vi lo så vi gråt til historier om ditt og datt. Det morsomme er at vi her helt ferske venninner. Jeg og Christin har kjent hverandre lengst og det er ca 2 år. Så begynte Jenny og jobbe med oss og sist Anna. Anna begynte faktisk etter jeg hadde sluttet så vi har lært kjenne hverandre senere. Men til tross for at vi er så nye med hverandre har vi SKITKUL sammen. Det er herlig. Gulltjejer! Takk for ikveld!

Ingen kommentarer: