torsdag 30. oktober 2008

Treningsprosjektet

Idag fant jeg en artikkel om den studien jeg er med på. Moro!

Vil teste fett-diett på fete

Huff, skikkelig reality check! Jeg er fet! :( Men jeg har tegnet medlemskap på Oxigeno, det ligger presis på mitten på hjemveien eller veien til jobb. Når studien er over er det Oxigeno som skal ta over mitt treningsprosjekt. Når studien er over får vi som ikke var i diettgruppa tilgang på hele diettopplegget. I tillegg til det vil vi få ett treningsprogram som er mer tillpasset en vanlig treningsøkt. Idag er det jo skikkelig heavy stryketrening. Så legger jeg til kondisjonstrening og litt annet. Da skal det endelig bli bra det her.

Den største fordelen med dette opplegg for meg er at jeg har blitt gla i å trene. Denne kontinuiteten var veldig bra for meg. Jeg savner trening når jeg ikke har mulighet til det og hva kan bli bedre?

Ingen kommentarer: