torsdag 2. oktober 2008

Fyttikatten så sterk jeg er!


Idag følte jeg meg litt svak i forkant av treningen. Motivert men litt sånn spagetti i benen. Tenkte det var fordi vi lo så sinnsykt mye på ettermiddagen. Christin kom innom jobben i 5 tiden og hun, mette og jeg snakket om masse rare ting og lo så vi gråt. Mest sånn slankehumor. Som da damen på DEXA scanningen sa til Christin at det er "litt ventetid da maskinen tar litt lenger tid da det er så stort omfang" det er alltså hennes måte å si at vi tjukkasar tar litt lenger tid å scanne! Hohoho...

Men uansett, jeg tok 130 i benpress (bilden er lånt fra www.gym2000.com) og det gikk alltfor lett, la på 10 til for neste trening. Så fortsatte det slik, la på 5-10 kilo på 50% av maskinene. GØY!

På slutten var jeg skikkelig sulten og drømte om tacos. Når jeg spurte Kent på sms om det var noe mat hjemme sa han att det fantes "nydelig brød eller så kunne han lage taco". Er det ikke fantastiskt. Som om han leste mine tanker. Hurra! Så nå har jeg spist, snasket gulerøtter og tatt meg en pils. Jepp, får lov til det fordi jeg skal ikke endre på vanlige matvaner.

I morgen har jeg fri så da er det sovmorgen. Etterpå skal jeg kjøre sammen med Lill Beate til Drammen. En tur på Stoff og Stil og en tur til Hjelmtvedt og Fretex. Så kanskje jeg skal en tur innom jobben for å sy litt på kvelden.

2 kommentarer:

ruinene sa...

Men bildet ser ut som det er hentet fra et middelaldersk torturkammer:)

Agneta sa...

haha!! Noen ganger føles det sånn også...