onsdag 22. oktober 2008

How cool isn't this?!

Min venninne og tidligere sjef Veronica har gitt ut sin første bok, hur kul er ikke det?! Den er gitt ut i Sverige og jeg skal bestille den så snart vi er på vei til Sverige neste gang.

Jeg kjøper alle mine bøker på Bokus.se der jeg får gode tilbud, billige bøker og stort utvalg. Bøkerne sendes til mine foreldre i Sverige så får jeg levering noen ganger i året. Enten når jeg er hjemme eller når de kommer hit.

Ellers ligger jeg her hjemme med en forkjølelse og prøver å bli frisk. Liker ikke å ha sjappa stengt.

Har fått svar på MR scanningen av kneet mitt og det var noe feil på det. Men hva er ikke lett å vite.. her er brevet jeg fikk fra legen:

Det er en horisontal degenerasjonsbetinget ruptur i bakre horn mediale menisk. Det er ingen parameniskal cystedannelse. Det ses grad-II brusk forandringer i et område på 1 cm i mediale facett av patella, forenlig med chondromalasi. Ingen affeksjon av subchrondrale bein. Leddbrusken for øvrig er velbevart. Meget lett væskeansamling i suprapatellare bursa. Det er inger Baker cyste. Det er normale forhold i laterale menisk, korsbånd og kollateralliglament. Det er intet å bemerke i quadricepssenen, Hoffas fettpute og patellarsenen.

Så har legen skrevet noe på brevet som kan tydes til at jeg er henvist til en ortoped på Lovisenberg sykehus. ENDELIG! Jeg har skjønt så mye som at det er en type diagoal skade ett sted. Og det stemmer ganske godt med hvordan det gjør vondt. Hvis de finner ut av det og jeg kan bli bedre så kanske jeg kan begynne å danse igjen. Magedans!

Ingen kommentarer: