torsdag 9. februar 2012

Vegetarlasagna

Jeg drømmer om ett skikkelig kamera!
Det blir mer og mer vegetarkost i huset nå som jeg endelig har dratt hodet av hullet jeg har gjemt meg i så lenge. Igår spiste vi en pastasalat. Jeg lagde ekstra av pastasausen og brukte den idag for å lage en vegolasagne. Det eneste jeg la til for å dryge ut det hele var en aubergine og en squash. Jeg strimlet dem og stekte dem i litt olje før jeg blandet det med resten av tomatsausen.

Altså:
1 boks black beans
1 boks krossede tomater
1 grønn paprika
1 rød paprika
1 hakket løk
2 hvitløksfedd
2 teskjer mald kummin
1 teskje oregano
salt og pepper


+
1 squash
1 liten aubergine.

Til dette brukte jeg spinatlasagne. Og en uhørvelig menge med ostesaus. Den eneste osten jeg hadde hjemme var type juledamer så det ble en rik saus. Veeldig godt! Serverte med tomater og koriander som matchet bønner og kummin!

Ingen kommentarer: