søndag 19. februar 2012

Helgen i bilder

På väg hem från vår søndagstur gikk vi forbi Kunstindustrimuseet. Vi gikk ikke på noen utstilling idag, men jeg ville ta en titt i museeumsbutikken. Der fant jeg denne ring laget av glassperler. Jeg valgte en i gull og grønnt. 79 små norske kroner kostet denne herligheten.

Nummer 19 på Lille Saigon 1. Kents val for dagen. Tidligere min favoritt. Men ettersom jeg ikke gjør noen unntak når det gjelder kjøtt så valgte jeg en vegetarrett idag.

Nummer 87 på Lille Saigon 1. Stekte nudler med tofu og grønnsaker. Dette var virkelig fantastiskt godt. Jeg er overrasket!

Begge kattene har løpetid nå. Det betyr att vi veldig ofte har besøk av nabokatten Whisky. Han sitter utenfor vinduet og de snakker gjennom glasset. Hvis dere ser bortenfor syklene ser dere han spasere ivei. Jentene ser etter sin beilere...

Det er mye vame i tente lys, og koselig er det også!

Lørdag formiddag var det dags for vårrengjøring. Møbler ble flyttet rundt og tregulvene skurede. Her har jeg pause for litt sashimi. Sigrid rakk å stjele en bit fra tallerkenen min. Dere ser henne lure bak laptopen...

Ingen kommentarer: